Overlijden medeparochiaan
mevrouw Hennie Houtkamp

Geschokt en met groot verdriet ontvingen wij vanmorgen het trieste bericht dat mevrouw Hennie Houtkamp gisteravond is overleden. Ze was een van onze trouwe parochianen, steevast aanwezig tijdens de zaterdagavond vieringen. Altijd zeer betrokken met het wel en wee in en om de kerk en de gemeenschap. Daarbij zeer zeker geen muurbloem: haar gulle lach was regelmatig te horen, een goedbedoeld advies stak ze niet onder stoelen of banken, welke we ook graag ontvingen.
Ze gaf vele jaren vorm aan het verenigingsleven in Nes waarbij ze menigeen steeds wist te verrassen met originele uitstapjes of gezellige, informatieve avonden. Ze wás de Damesclub!
Ondanks haar ziek zijn bleef ze volhardend in het bijstaan van haar man die haar hulp steeds goed kon gebruiken. Een aantal maanden geleden, kort na de viering, deelde ze het verdrietige nieuws met ons dat ze ongeneeslijk ziek was, waarbij ze de onvergetelijke woorden uitsprak: "... Als de rafel er eenmaal inzit...", wat ondanks de tranen ook een glimlach opleverde bij aanwezigen. Zo zullen we haar blijven herinneren.

De uitvaartdienst zal plaatsvinden op maandag 11 september om 10.30uur bij ons in de St.Urbanuskerk. Na de dienst is er gelegenheid om de familie te condoleren in dorpshuis 'de Nesse'. De crematie zal plaatsvinden in besloten kring.

Wij wensen familie, vrienden en bekenden heel veel sterkte bij het dragen van dit verlies.